Praktyczne szkolenia dla farmaceutów pracujących za I stołem

Lojalność pacjentów zależy nie tylko od ceny i skuteczności preparatów, ale również od podejścia i umiejętności personelu Apteki. Pacjenci oprócz leków “kupują” poczucie bezpieczeństwa i opiekę fachowca farmaceuty. Jednym z filarów konkurencyjnej Apteki jest profesjonalny pro-pacjencki model obsługi pacjenta.
Szkolenie się w procesie obsługi jest niezbędne nie tylko ze względu na pacjenta, ale również ze względu na zatrudniony personel. Farmaceuta świadomy swoich kompetencji, znający typy pacjentów i potrafiący poradzić sobie w każdej sytuacji to przykład Idealnego pracownika Apteki. Rozwój umiejętności farmaceutów to również sposób przeciwdziałania spadkowi motywacji i wypaleniu zawodowemu osób pracujących za I stołem.
Tematy szkoleń:
Farmaceuta idealny
Obsługa pacjenta w aptece
Trudny pacjent w aptece
Sprzedaż komplementarna
Substytucja dla dobra pacjenta
Współpraca apteka – lekarz=
Opieka farmaceutyczna
Merchandising apteczny
Typologia osobowości pacjentów
Korzyści ze szkoleń:
Podniesienie jakości obsługi pacjenta
Zwiększenie ilości lojalnych pacjentów
Zmniejszenie ilości trudnych sytuacji z pacjentami
Zwiększenie ilości rekomendacji dodatkowych
Wzrost średniej wartości sprzedaży na pacjenta
Podniesienie motywacji i satysfakcji farmaceutów z wykonywanej pracy
Praktyczne szkolenia dla farmaceutów pracujących za I stołem

Lojalność pacjentów zależy nie tylko od ceny i skuteczności preparatów, ale również od podejścia i umiejętności personelu Apteki. Pacjenci oprócz leków “kupują” poczucie bezpieczeństwa i opiekę fachowca farmaceuty. Jednym z filarów konkurencyjnej Apteki jest profesjonalny pro-pacjencki model obsługi pacjenta.
Szkolenie się w procesie obsługi jest niezbędne nie tylko ze względu na pacjenta, ale również ze względu na zatrudniony personel. Farmaceuta świadomy swoich kompetencji, znający typy pacjentów i potrafiący poradzić sobie w każdej sytuacji to przykład Idealnego pracownika Apteki. Rozwój umiejętności farmaceutów to również sposób przeciwdziałania spadkowi motywacji i wypaleniu zawodowemu osób pracujących za I stołem.
Tematy szkoleń:
Farmaceuta idealny
Obsługa pacjenta w aptece
Trudny pacjent w aptece
Sprzedaż komplementarna
Substytucja dla dobra pacjenta
Współpraca apteka – lekarz
Opieka farmaceutyczna
Merchandising apteczny
Typologia osobowości pacjentów
Korzyści ze szkoleń:
Podniesienie jakości obsługi pacjenta
Zwiększenie ilości lojalnych pacjentów
Zmniejszenie ilości trudnych sytuacji z pacjentami
Zwiększenie ilości rekomendacji dodatkowych
Wzrost średniej wartości sprzedaży na pacjenta
Podniesienie motywacji i satysfakcji farmaceutów z wykonywanej pracy